Jak dostać się do Forbesa?
PUBLIKACJE PR DLA TWOJEGO BIZNESU
Dla wielu przedsiębiorców szczytem sukcesu jest pokazanie swej firmy na łamach Forbesa. Forbes, jako jeden z nielicznych, wiarygodnych tytułów w naszym kraju opisuje osiągnięcia najlepiej prosperujących firm w Polsce i przedstawia sylwetki osób, które osiągnęły sukces w biznesie.
Czy dostanie się do Forbesa jest trudne?
Tak, jako jedna z bardzo wielu firm, które starają się o publikacje, w kontakcie bezpośrednim z redakcją Forbes możesz zupełnie nie uzyskać odpowiedzi – zwłaszcza, że propozycja taka powinna zostać bardzo dobrze przemyślana i solidnie przygotowana.
Materiał powinien zawierać między innymi przedstawienie firmy na tle branży i jej najważniejsze osiągnięcia. Dla tego rodzaju publikacji ważna będzie także wielkość przychodów i zysk za ostatnie lata.
Ze wstępnym materiałem informacyjnym przygotowanym dla dziennikarzy można próbować zainteresować redakcję opublikowaniem informacji na temat twojej firmy. Pamiętaj jednak, że redakcje takie codziennie otrzymują bardzo wiele takich zapytań, a rubryki w wydaniu zarówno online, jak i papierowym są ograniczone. Jest mnóstwo firm, które chciałyby zaistnieć na lamach Forbesa, przeznaczając na to niemałe środki z budżetu marketingowego. Są też inne tytuły o wysokiej wiarygodności i liczbie odbiorców,
Redakcje zaś wybierają przedsiębiorstwa z wybitnymi osiągnięciami lub też takie, które mają dobrze określony cel i doskonale przygotowany materiał, który nie będzie wymagał zbyt wielu poprawek i będzie nadawał się do publikacji. Ponadto decydując się na samodzielny kontakt z redakcjami zwykle nie masz wpływu na to, kiedy oraz w jakim miejscu i kontekście pojawi się twoja publikacja. I czy w ogóle się pojawi.
Jak zaistnieć w Forbesie?
Jak napisać artykuł do Forbesa, w sposób, który zapewni obecność na jego lamach? Jak zadbać o spójność tego typu publikacji ze strategią komunikacji przedsiębiorstwa?
Najlepiej zlecić napisanie wstępnego tekstu artykułu lub wywiadu specjalistom. Agencja PR, która na co dzień zajmuje się współpracą z wieloma redakcjami i portalami branżowymi – wybierając dla klientów najlepsze źródła promocji – zaplanuje i zapewni optymalne warunki do promowania Twojej firmy, produktu lub usługi albo samego ciebie, jako lidera branży.
Co poza Forbesem?
Poza Forbesem istnieje wiele branżowych miejsc, do których zaglądają klienci i partnerzy biznesowi. Zatem zadając sobie pytanie: Jeśli nie Forbes, to co? Możesz poznać za naszym pośrednictwem biurowizerunku.pl listę rekomendowanych przez nas miejsc do publikacji wiarygodnych branżowych informacji, które spowodują:
- zwiększenie widoczności w sieci,
- wzrost klientów i sprzedaży,
- promowanie usług lub promowanie produktów,
- poprawę wizerunku firmy,
- poprawę PR firmy na rynku,
- zwiększenie ruchu na stronie internetowej twojej firmy,
To tylko kilka zalet publikacji artykułów na portalach branżowych i informacyjnych. Dysponujemy zapleczem, które połączy zalety wielu źródeł tak, by promocja firmy w Internecie przynosiła najlepsze rezultaty, przy optymalnym nakładzie pracy i środków.
Sprawdź naszą szeroką ofertę, w której znajdziesz publikację w Forbes oraz inne działania promocyjne w Internecie i wspólnie dobierzemy usługi, które wypromują Twój biznes.
Julita Szewczyk
- Specjalistka ds. marketingu i promocji marek, dziennikarka, członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
- PUBLIKACJE PR DLA TWOJEGO BIZNESU
CO ZYSKUJESZ:
-
1. BUDOWA REPUTACJI:
PR pomaga w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zarządzaniu jej reputacją w oczach konsumentów -
2. ZWIĘKSZENIE WIDOCZNOŚCI I ŚWIADOMOŚCI:
Dzięki PR marka może stać się bardziej rozpoznawalna, co jest kluczowe dla nowych i rozwijających się firm. -
3. BUDOWA WIARYGODNOŚCI I ZAUFANIA:
PR pomaga budować wiarygodność firmy i zwiększać zaufanie klientów i inwestorów. -
4. GENEROWANIE ZAPYTAŃ I SPRZEDAŻY:
Skuteczne działania PR mogą prowadzić do zwiększenia sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów. -
5. WSPARCIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH:
PR skutecznie komplementuje inne działania marketingowe, np. pozycjonowanie w Google.
